Neverneverland

Hej

I morse vaknade jag av att magen ville ha mat ! Jag gillar känslan av att vara hungrig , ger mig lite kontroll.
Sen vet jag inte vad som hände , började värma fiskbullar och potatismos ! Slevade upp på tallriken och började äta. All mat kom upp lika fort som den kom ner. Nu är magen uppblåst vilket den brukar bli när jag spyr :/
Fan fan fan. Måste ut på en lång prommis så kanske de börjat kännas bättre i magen , bättre i allt.

Jag måste klara det här nu ! Vill inte vara fet ännu en sommar , vill slippa skämmas över min kropp. Jag vill kunna vara snygg i bikini och små kläder. PEPP PEPP PEPP.
Om ungefär 1 månad åker jag på en resa. Vill inte skriva vars än för vet inte riktigt vilka som läser den här  bloggen. Vill iaf hinna gå ner så mycket jag bara kan på den månaden ! Jag måste.
Vad gör ni när ni får era Hets/mat/socker sug ? Behöver alla tips jag kan få i dagsläget.


Vackra kiera


 jen

Kommentarer
Postat av: Anonym

Här finns receptet på den! :)



http://bymagic.blogg.se/2009/december/recept-tomatsoppa-140-kcal.html#comment

2010-03-24 @ 16:27:57
URL: http://bymagic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0