Nystart

Hej igen

Blir en nystart på bloggen nu igen. Känner att sommaren närmar sig och vill verkligen vara smal och vacker då !
Jag har verkligen en hat kärlek till mat och sötsaker !
Men nu blir det ändring på allt ! När jag vaknade i morse hade jag sveriges godissug. ville bara springa ner på affären och köpa massor med choklad och chips och hetsa i mig. Lyckligtvis så kunde jag hejda mig och blev betydligt lugnare efter jag lagt in en snus. Jag vet ! det är äckligt att snusa men det hjälper mig att kontrolera mitt sockersug. Gårdagens kcal intag var hemskt ! vill inte ens prata om det. Nu blir det en nutrilett shake till frukost iaf , ca 112kcal.


Älskar den här bilden

Kommentarer
Postat av: Cookie

sv: blä jag hatar suddoko;) Åh, tack så mycket! Har inte läst din blogg förut men ska börja göra de nu:)

2010-03-23 @ 10:20:38
URL: http://donttakeorderfromacookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0