Pain in my..

Skrev nyss en massa men självklart lyckas min katt gå på tangentborder och ALLT försvinner !
Imorgon ska jag städa massor ! Om man städar i höga klackar förbränner man mer , så de ska vi köra på :)

Dagen har gått bra, slutade på ungefär 530 kcal. Kanske inte de bästa men duger för idag iaf.
Angående träffen med min vän i morgon så ska jag skylla på ont i magen så jag slipper äta. Då slipper jag trycka i mig mat och få ångest över det sen. Idag handlade jag äpplen ! :) Skivade äpplen är verkligen gott och om man dricker mycket vatten till är det gode mättande. Brukar även strö på lite kanel så smakar de ännu godare.
Nu orkar jag inte skriva allt som jag hade tänkt utan de får bli i morgon.


jen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0